SaraIdaSofia! -

Torsdag

Gokväll!!
Just nu sitter jag och ser "Stomp the yard, homecoming" En riktigt bra film =)
Mina två älsklingar sover, lillan ligger dock med mej i soffan och sussar!! super mysigt!
Idag har vi vart i staden och handlat lite, blev lite småkrams åt Svea och så gjorde vi en repa på rusta och då kommer man ju alltid hem med lite allt möjligt onödiga saker men de går bra =)
Efter våra ärenden åkte vi till B-I och Sven och fick i oss lite middag och lite kaffe och sen begav vi oss hem!

Imorgon är de helg och då väntar ett besök hos min mormor och morfar och sen en god middag och sen blir de att se idol med Linus och Sandra! Himla trevligt! En bra start på helgen med andra ord!
Sen på måndag börjar älsklingen jobba på däckis, vilket resluterar i att jag och Svea kommer börja vara ensamma på dagarna. Men de ska nog gå bra =) Vi ska nog kunna sysselsätta oss =)
Dock kommer de bli jobbigt för min darling som då börjar jobba 03,00 och slutar först 17,00! Sjukt långa och jobbiga dagar kommer han att ha.. Sen nu när de är säsong kommer det nog också bli en hel del övertid. Men jag får bidra så gott jag kan och hjälpa till och sköta allt här hemma osv.. Så de ska nog gå bra!! Måste erkänna att min man gör de så ofattbart bra. Jag hade nog inte pallat..
Nu ska jag fortsätta se filmen och mysa med min underbara dotter!
Sovgott! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0