SaraIdaSofia! -

Miraklet!





Allmänt söt bara!




Här är hon i dagens outfit, uggsen är pricken över i:et ;D




Nybadad och nöjd =) Svea älskar att bada!!



Ett tappert försök till ett litet smajl :)




Gokväll!!
Idag har vi vart på berghem och hälsat på och sen när vi kom hem gjorde vi i ordning lite krubb och sen bänkade vi oss framför tv'n. Efter ett tag kom min käre mor förbi och hälsade på och tog kort på oss tre som ska in i tidningen tydligen.

Sen kan jag också meddela att nu har jag tagit tag i mina extra kilon som jag råkade hitta någonstans under mina 9 månader som perggo!!
Vi har inskaffat ett abtronic x2 bälte. Just nu har jag de på rumpan och kan säga att det blir riktiga muskelsammandragningar.. har typ redan träningsvärk :P
Återstår dock att se om de funkar.. men ska köra det nu varje dag på mina ben/rumpa så får vi väl se om de ger något.. Dock får jag inte använda den på magen förän om 8 veckor eftersom såret på magen inte har läkt riktigt. Men när lillan är 12 veckor så ska de där bältet bo på min mage.. Degklumpen ska bort :P ska bli spännande och se om de hjälper något! Så de kombinerat med promenixer så hoppas jag att gå ner mina gravidkilon och komma tillbaka till mitt ursprung!
Ska komma med info om de hjälper eller om det bara är en myt. Man ska ju märka skillnad efter 3-4 veckor, så jag ska mäta mina lår och rumpa så jag får lite verklig fakta på om de händer något. Annars kan de bli så att jag tycker jag ser smalare ut fast det egentligen bara är önsketänkande :P
Näe nu ska jag ta mitt bälte och bädda ner mej i soffan och avverka resten av mina ben =P
PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0