SaraIdaSofia! -

2010-09-01

Nu är det September och sommaren är förbi, vad hände med våran Augustitjej?!?!?! Jag ska påminna hon när hon går och väntar på att fylla 18 år och få gå på sommardroskan att om hon hade kommit i tid så hade hon hunnit med att gå på iaf 1 sommardroska men nu får hon skylla sig själv att hon var så seg! Ha Ha..
Sen kanske hon hellre ville vara en jungfru, för de blir man väl om man är född i sep? Jag tror det jag!

Nu har nyss Tessan och Simon vart här och fikat och snackat skit! Himla trevligt!!
Älsklingen har somnat på soffan och jag ska strax plocka bort lite i köket och sen he igång en tvätt!! Någon nytta måste man ju göra, man kan inte bara fika och dricka kaffe hela dagarna ;P haha! Fast när man har gått över 9 dagar så får man fika lite extra :P

Imorgonbitti ska vi till barnmorskan, å förmodligen får vi då en tid upp till MVC och förhoppningsvis kanske vi får ett datutm för igångsättning!! Å om jag då vet att den dagen sätter dom igång mej så kanske min kropp äntligen kan slappna av och så startar förlossningen av sig själv!!? Har hört att det är så för många!
Näe bäst att jag sätter igång med lite "nyttogöra" innan jag bli alldeles för dank och också bäddar ner mej i soffan med min man!! Det lät ju inte dumt, ganska lockande om jag får säga det själv!! Är faktsikt lite smått trött och slö idag!
Ikväll blir det filmmys, nya filmer på starran idag ju! =)
Ha en trevlig kväll! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0