SaraIdaSofia! -

Måndag!!

Idag har vart en förvirrad dag för mej =P Började dagen med att dona på lite hemma och sen gick jag och Svea på promenad. Vi skulle på BVC för att hon skulle vägas, men någonstans på promenaden försvann den infon från min hjärna och promenaden slutade inte på bvc utan jag gick hem i lugnan ro och sisådär vid 2 kom jag på mitt misstag.. haha men men så kan de gå!! Fick en ny tid imorgon istället så de löste ju sej ändå ;P
Sen kom Emma och hennes mor förbi på kaffe och Svea fick väldigt fina presenter. Så himla snällt =)
Sen blev de lite skitsnack och en heldel skratt!! Inte dumt..
Nu sover Svea som en stock och vi ska strax få i oss nå middag.. Blir palt, så paltkoma nästa ;D

Sen ikväll blir det idol och massa mys!! himla skönt!!
Nu är middagen klar! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0