SaraIdaSofia! -

Torsdag

Gokväll!!

Lite dålig uppdatering av mej i veckan men jag har haft fullt upp =P haha! så kan de gå!!
Idag har jag vart och röntgat mitt bäcken. Ska bli spännande att se vad svaret säger. Efter det så tog vi en vända på stan för att hitta något fint åt min mor, vilket vi lyckades med ;D
Sen blev de middag ute på lövöudden, inte dumt. Mammas lasagne är himla god måste jag erkänna =)

Annars i veckan så har vi vart på BVC och vägt Svea. Hon växer och frodas och väger nu 3800g och är 52 lång. Sen har vi även vart på kalas hos Bodil och Micke, micke fyllde år och det firades med prinsesstårta :D Sen igår kom Annie förbi och hälsade på och träffade lillan.. Hon är hemma från varberg nu så de var himla trevligt. Var inte igår man såg hon, så de var kul =)

Nu är vi hemma och har just sett en film och Thomas har vart förbi och hälsat på.
En himla trevlig dag har det vart iaf!
Imorgon är de fredag och svea blir då 4 veckor, shit vad tiden går fort.. Känns som att det var nyss vi låg på förlossningen, fortsätter det i denna takt är jag själv mormor snart!! =P

Näe nu kallar sängen.
Trevlig helg! PussPuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0