SaraIdaSofia! -

Älskvärda helg!

Gokväll!!
Idag har jag haft en mysig dag med Veronica, det gillas skarpt :)
Sen begav jag mej till Mariehem för att spela match, de gick väl sisådär, tror vi va ganska nervösa.. Vi förlorade med 1-0 mot mariehem, men de är ändå okej, dom blev ju trots allt tvåa i div 3.. Så våran premiärmatch var ju faktiskt ganska schysst!

Nu har älsklingen begett sej på jobbet eftersom han är så duktig och har tagit på sej att jobba några fredagar.
Själv sitter jag och väntar på att få tillbaka min dotra.. Hon har spenderat kvällen med sin farfar och det ser inte ut som att jag får igen hon ;P
Så har jag otur får jag sova ensammen ikväll.. stackars mej må jag säga.
Men just nu så kom hon hem sötnosen min :) Så jag slipper sova ensammen =P

Imorgon blir en lugn morgon för att sedan klockan 2 spela match mot Klintarna. Då satsar vi på seger!! =)
Sen får vi se hur kvällen blir, antingen blir de matcher på kvällen eller så på söndag. Den som lever får se.
Hoppas ni får en bra helg!! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0