SaraIdaSofia! -

Just one!

Gokväll!!
Kan ju helt klart säga att jag haft en omtumlande vecka.. Så mycket på så kort tid.
Ibland är inte allt så himla enkelt!
Men jag försöker hålla god min, de gör jag verkligen.. Även fast det är så jävla svårt ibland.. Jag vill bara få lite klarhet.. För just nu känner jag mej så fruktansvärt ovetande, å de är ju inte direkt något jag gillar kan jag ju meddela!

annars då, har haft en mysig kväll med min darling. Blev godmiddag och filmmys. Nu har han begett sej på jobbet och jag sitter och ser hockey. Sveis sover och jag funderar skarpt på att lägga mej jag med!! Igår så tänkte jag bädda ner mej i sängen och kika lite tv då kom jag på att Sveis hade ju ryckt ut högtalarkablarna från tv i sovrummet så jag fick se ett ljudlöst avsnitt av 2.5 men. Men såg idag att min man hade fixat det =) inte dumt =) så jag skulle ju kunna bädda ner mej i sängen och se klart hockeyn! =)
Hoppas ni får en bra helg! Puss


Kommentarer
Postat av: tessan

Men usch.. hoppas allt ordnar sig.. Jag vill inte lägga mig i men lyssnar gärna om du behöver ett öra.

Vi ses på Måndag...

Kram Therese

2011-04-08 @ 09:00:22
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0