SaraIdaSofia! -

Lördag!

Sveis sov till 10 idag, så jag fick en skön och behövlig sovmorgon =) Nu är vi iaf uppe och loppan springer runt i gåstolen medans jag snabbkollar datorn!! Strax ska vi klä på oss och gå ut på en promenix i det fina vädret. Galet skönt! Sen när vi väl kommer hem så hade jag faktiskt tänkt plocka undan lite och kanske se om tvättstugan är ledig så att jag får slänga i en tvätt eller två!

Ikväll hoppas jag på att grillen invigs. För är de sånt här väder så är de ju nästan ett måste att grilla :)
Sen kanske man skulle ha vart upp på bolaget idag också, om det är öppet dvs?! I don't know.. Får kolla upp det där. För ett glas vin till maten är ju aldrig fel. Men de är ju en vanlig lördag så dom borde ju ha öppet till 3 som dom brukar. Aja de blir nog bra de där!
Nu är min man också ledig inatt och imorgon natt, det gillas extra mycket!!
Känner på mej att det kommer bli en himla bra dag idag!!

Nu ska jag göra mej och Sveis i ordning så vi tar oss ut i detta sommarväder!
Ha en bra dag! Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0