SaraIdaSofia! -

Lördag!

Godmorgon!!
Svea tar en sovmorgon såhär en lördag =) Hon sover nämligen än =P Så jag är ensammen vaken =) Får kanske ta och väcka damen snart =P
Idag är det match som gäller och sedan ska vi förbi Pernilla och gratta hon då hon fyllde 30 i onsdags! Trevligt trevligt!
Sen får vi se vad kvällen bjuder på =) Ikväll är ju min man ledig och de kanske bli en lugn och skön myskväll eller så kanske vi hittar på nå bus :)
Men vet aldrig med oss =D
Nu hade jag tänkt börja packa i ordning allt som ska med till el matcho. Sen vid 12 så bär de av mot town och Svea ska med och hejja på mej =)
Hare bra puss <3



Btw, jag har beställt proactive, har en vän som prövat det och säger att det verkligen är bra så jag tänkte att jag skulle prova.. Men jag läste igår att det är framtaget för finnar men jag har som inga men vill bara ha fin hy.. Någon som vet om det hjälper mot annat än bara finnar!? Eller har jag just kastat 700:- i sjön? ;P
Tell me om ni prövat det och hur det funkade för er.. Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0