SaraIdaSofia! -

Vårväder!!

Jag blir så himla glad när det är sånt här väder.. Våren är verkligen här och de är så himla bra =) Detta gillas!!
Idag har jag och Sveis vart på mammagrupp och sen så låg hon ute i vagnen och sussade såå gott :)
Jag har hunnit plocka undan lite här hemma eftersom det aldrig blev gjort sist =P haha! Men nu så!!

Sen kom Viktor och Pernilla + barn på besök, himla trevligt.. Sen begav jag mej på fotbollsträning, så himla skönt att få träna ute på gräs, det höjer vårkänslan ännu mer!
Jag blir såå glad när vi går mot sommar!! Kan inte bli bättre!
Träningen gick bra och nu ska jag ta och hoppa in i duschen, när jag kom hem från träningen så hade min man lagt Sveis så nu sover hon som en stock =) 
Hoppas ni haft en bra dag för det har iaf jag :)
PussPuss

Imorgon blir en dag med massa nyttogöra, jag måste skura och så har jag tvättid!! Sen så hade jag tänkt göra ett ryck att kanske få upp nå hyllor någonstans :)
Så ser mina planer ut än så länge, men de hinns ju ändras.. Näe nu pladdrar jag för mycket! Sovgott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0