SaraIdaSofia! -

Onsdag

Gokvällers!!
Idag har vart en bra dag, började morgonen med att mysa med världens goaste Svea, sen somnade vi bägge och sen när vi vaknade så begav vi oss till Obbola för att hälsa på Sandra och lilla Elyas, sjukt liten, svårt att tänka mej att sveis varit sådär pytte för inte så himla längesen =P
Efter det så begav vi oss hemåt för att fara på en liten tur alla tre =) Sen lyckades vi få i oss nå middag och jag begav mej på fotbollsträning, som förövrigt var riktigt kul idag =)
Imorgon så ska vi bege oss till staden för att fixa lite ärenden och sen så får jag besök av Emmson =) Det gillas!! Å sen på kvällskvisten är de fotbollsträning igen!! =) Återigen en himla bra dag!
Men nu hade jag tänkt krypa isäng så jag är piggelin när dotra vaknar, för då blir de stan med mina två finaste!! Perfa dårå!!
Avslutar detta inlägg med en söt bild på en väldigt söt tjej!!
Puss

Denna donna bara älskar att duscha =)


Kommentarer
Postat av: Josse

Hon är såå galet söt att det nästan är sjukt!

Hon är den sötaste bebis jag någonsin sett..

Hoppas allt går bra!

2011-04-14 @ 00:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0