SaraIdaSofia! -

Game on!

Så var denna helg slut och även jag är helt slut kan jag meddela =P
Har spelat fotbollscup heela helgen, kul men sjukt jobbigt!! Dock så sträckte jag mitt lår idag och det är ju inte så himla bra, men förhoppningsvis slipper jag dras med denna smärta allt för länge. Men de är inte en liten sträckning heller och på köpte så spelade jag hela matchen idag med mitt onda lår och de gjorde ju inte det hela så mycket bättre så just nu känns det som att mitt ben ska lossna.
Turligt nog så har vi ju bara teori imorgon på träningen, passande kan man tycka!! =D
Annars då, igår hade vi myskväll här hemma.. Vi köpte lite smått å gott och hyrde en film och bara myste hela kvällen lång =) Aldrig fel.
Imorgon så ska jag köra min mor till hennes mor i Vännäs för dom ska bege sej på en semestertur till fjällen och sedan vid 1 så har jag ju mammagrupp =) Så de är väl morgondagens planer..

Annars blir det en rekativt lugn vecka, älsklingen är ju ledig lite extra i å med påsken och det är ju aldrig fel, så vem vet.. Vi kanske sticker på nån mystripp någonstans =)
Återstår att se vad som sker!
Efter cupen så gjorde jag och min man ett städryck, även Svea ville vara med och vara ivägen när jag skulle dammsuga =P haha och sen lagade min man middag, nu hade jag tänkt mysa ner mej i soffan och se mentalisterna och sen pensionsjävlar på semester =) Blir inte många knop gjorda ikväll kan jag lova.
Lillskruttan sover och min stora älskling likaså, han ska ju på jobbet klockan 10 och fick ju kliva upp klockan 6 med Sveis idag eftersom jag vart på cup hela dagen.. Men dom bägge har vart där och hejjat på oss!! Men därför ligger han och vilar lite inna jobbet. Kan ju vara lite smådrygt att vara vaken från 06,00-06,00.

Hoppas ni haft en bra helg!
PussPuss
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0