SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Gokväll!!
Ännu en helg som är slut, ikväll börjar min man jobba igen och man är tillbaka till vardagen.
Idag har vart en bra dag!! Vi har varit hos min mor och far och hälsat på och hämtat Sveis och sen åkte vi på Maxi och storhandlade, sen vidare till min farmor och farfar och sa hej =) Dom blir såå himla överlyckliga när dom får träffa Svea!

Nu ligger Alex och vilar inför jobbet och Svea springer runt i gåstolen, ett sista ryck innan hon ska krypa isäng!!
Btw. Svea sover nu mer i sitt egna rum =) Himla bra :)

Sen till dagens tråkiga!! Våran älskade Tempo har nu fått flytta.. Gör så jävla ont.. Våran älskling bor nu mer hos ett annat par i Holmsund..
Men de är för Sveas bästa och för vårat!! å även Tempos bästa, vi har inte den tid han kräver. Som tur är finns han nära till hands =)
Men Turbo är lite förvirrad och saknar sin kompis. Men samtdigt är han lycklig. Sen Tempo for har han sprungit runt i heela lägenheten och busat och nu ligger han i soffan och myser =)

Nu ska jag se om jag får nå liv i min älskling och så ska vi se en film och bara mysa =)
Hoppas ni haft en mysig helg! Puss

Kommentarer
Postat av: LEna Norgren

Han får det säkert bra där också!

2011-04-10 @ 21:18:05
URL: http://lenasfoto.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0