SaraIdaSofia! -

Torsdag

Idag har vart ännu en bra dag, solen har varit framme och våren är verkligen här!! Såå bra!! Blev en vända till stan för att fixa några ärenden, blev ett par nya skor och nya gardiner och så ett suprfint överkast :)
Lyckades också hitta lite annat smått å gott, ni vet sånt där "bra å ha" :D
Sen fick jag besök av Emma och det är alltid lika trevligt!!
När Emmson sedan åkte så förvandlade jag mej själv till en städtant och gjorde rent här hemma :) stjärna i kanten till moi!! Jaépp!!

Nu har jag nyss kommit hem från fotbollsträningen, eller nyss.. för ett tag sedan. har hunnit få i mej en dusch och lite mat i magen, nu sitter jag och kikar runt här och samtidigt sneglar jag lite på BB.
Ska strax gå ut med dogsen en sista gång och sedan kallar sängen!
Imorgon blir en lugn dag och sen är det match på kvällen som gäller :)
Sen består hela helgen av massa fotboll, de är ju aldrig fel.. På tal om fotboll så kan jag meddela att vi fått en till tränare.. Joanna tror jag hon hette. Hon har tydligen spelat med UIK och hon verkar som ganska bra må jag säga.. Tror detta kommer bli kanon!

Nu måste jag passa på att springa ut med hundarna innan jag somnar på plats!!
Trevlig helg på er gott folk!




Sveis fick sina första glajjor :D





Världens sötaste tjej!





Powernap!





Övning ger färdighet!





Men att öva tar på krafterna så ibland måste man vila också ;D

Jag har världens finaste dotter och världens bästa man!! Älskar mina två så ofattbart mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0