SaraIdaSofia! -

What a waste!!

Dagen har vart awsome, har hunnit köra lite fyrhjuling i det fina vädret också =) Sen såhär på kvällskvisten kom Jonas och Veronica förbi på lite kaffe och massa surr.. Alltid trevligt!
Nu har dock dom åkt hem och min älskling har åkt på jobbet.. Lillgumman sover som en stock och jag har lite av en spakväll, har rengjort mitt face på djupet och nu sitter jag med en ansiktsmask och småkikar lite på Navy.

Imorgon hoppas jag på sol för då blir det att åka ut på ludden och träffa vrickadevickan och sola och snacka massa skit :) givetvis får skrållan följa med men ska försöka tajma det så hon kan sova när jag är där så att jag kan steka mitt bleka skinn. Det skulle ju minst sagt behövas ;D haha!
Så innan sängen kallar ska jag bjuppa på lite soldans här hemma.

Sen imorgon på kvällen är det fossi som gäller, förhoppningsvis håller mitt lår så jag kan träna ostört :)



Jag ställer mej själv frågan varför!? Jag tycker nästan att det är svårt att vara tyst i sådanahär lägen.. Men efter lite rådprat med fina Veronica så är de nog bättre att hålla någorlunda god min och bara tänka "tack godegud för att det inte var jag" Men aldrig att det hade kunnat vara jag, men ah.. ni förstår.. eller veronica förstår iaf :)
Jag tycker iaf att det var väldigt dumt val. men men..
förmodligen förstår ingen va jag irrar om men de är saksamma, kände bara att jag behövde yttra mej.. å det finns ju några som förstår iaf ;D haha!!
Nog om det, Sovgott


Älskar mina hjärtan mer än allt annat!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0