SaraIdaSofia! -

What's new?

Idag har varit en mysig dag, Alex gick aldrig och la sej efter jobbet utan har vart vaken på dagen, vi har hunnit med att vara på banken och skrivit under lite papper angående Sveas fonder osv så att vi ska ha tillgång till dom under våran internetbank! Superb. Sen har vi också vart en sväng till Obbola. Sen kirrade Alex lunch, risotto blidde det, not bad :) Sen har vi också varit ute lite så Turbo har fått busa endel :) Så har våran dag sett ut!
Nu ligger båda mina troll och vilar och jag ska passa på att fixa tvätten!

Ikväll blir det en lugn kväll, Alex lär ju sova tills han börjar jobba och jag funderar på att ta en prommis till starran och hyra en film och bara mysa :) Kanske ska man ta en vända förbi coopra också å köpa lite olika frukter!? japp de skulle ju inte vara dumt!!

Imorgon är det Onsdag och jag har en dejt med Sandra, sen fyller även Pernilla 30!! stort :)
Men kalaset är ju inte förän på lördag!! Sen är resten av veckan ganska fullspäckad, på Torsdag kommer fina Emma hit och snackar skit och på fredag ska jag mysa med Veronica :) Himla bra vecka!

Bäst att sätta igång med tvätten innan mitt lilla hjärta vaknar till liv =)
enjoy! Pöss

Btw, ensak jag har tänkt på.. Respekt, vars går gränsen för vad som är respektlöst? vem sätter den gränsen?
Om en person vet att en sak stör mej och denna person skiter i mina åsikter och gör detta hela tiden trots vetskapen att jag tycker det är så inåthelvete drygt.. Är det då respektlöst?
Eller ja, ja vet inte.. som sagt vem sätter gränsen för vad som är respektlöst!? Would really like to know!!
Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0