SaraIdaSofia! -

Less!

Jag börjar bli väldigt less på en viss person, hon är dryg och som uttrycket jag fick höra idag som beskriver denna person klockrent.. "ja hon är ju ingen raketforskare direkt"!! å det stämde så jävla bra, nivån finns ju inte....

Vars sitter problemet om man måste höra av sig varenda jävla dag. Inse att kontakt inte efterfrågas... Vilken realistisk person som helst skulle fatta det.. Men denna människa saknar respekt för andra..
Efter allt som hänt så finns det bara en självklar sak.. Bryt kontakten helt.. Sen hur det funkar det skiter jag i!!

Det går inte att undgå att kontakt undanbes, ibland får du inte ens svar och när du får svar så är det kort och kallt.. Hur kan man missa vinken!?
Men jag antar att jag har rätt, som jag sagt tidigare: Du kan ju inte ha en gnutta respekt i kroppen..

Dags att börja öppna ögonen och sluta göra livet surt för andra..
Kanske en ide att skaffa dig ett eget liv för ombytes skull.
Tack på förhand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0