SaraIdaSofia! -

Men hello fina helg!!!

Helgen är förbi och jag hade väl tänkt summera helgen litegranna eftersom jag vart så himla dålig på att uppdatera =)

Fredag: Tillbringade dagen i stan görandes några ärenden och givetvis en, tu, tre fynd :D
Sen på kvällen så kom Rebecca förbi och det blev dinner och sen en del vin, blev även en liten drink och en massa skitsnack =) himla trevlig kväll kan jag tycka :)

Lördag: Trots att Fredagen var lugn så vaknade jag upp och kände mej faktiskt bakis (måste vara vinet) Men va gjorde det!? =)
Lördagsmorgonen spenderade vi hemma med att göra klart vårat kök som nu är uppfräshat och ommålat och jag måste säga att det blev ju himla bra, sen på kvällen så for jag och min man ut och åt grillbuffen på droskan. Galet gott!! Sen var planen att gå på bio men någonstans på vägen så kände vi att det skulle vara sååå mycket mysigare att bädda ner oss i soffan och kramas och se en film så att så fick de bli och det skadade ju inte :)

Söndag: När vi vaknade så förvandlades vi till städtanter, vi storstädade hela lägenheten och när det väl var klart kändes det så hiimla bra!! Sen blev de att turas om och springa upp å ner i tvättstugan =)
Sen vid 2 kom min papi och hämtade mej och vi begav oss på match, borta mot mariehem!! VI gör en grym match och viker inte ner oss i andra halvlek som vi tidigare haft tendens till.. Resultatet blev 0-0. Vi hade som en halvlek var.. Vi var bättre i första och dom var bättre i andra. Men vi fick ju med oss 1 poäng iaf och de är ju finemang!! Även om 3 poäng inte suttit fel.. Men inte misströsta nu :)

Nudå: Nu är det lugn och ro här hemma :D haha!! min man sover en stund innan han ska bege sig på jobbet och Svea har just slocknat hon mer :) sj så sitter jag nerbäddad i soffan och kikar på tv :)
Jag hade tänkt ta och vika in den nytvättade tvätten och sen väntar en lugn kväll med nada på schemat :) Aldrig fel..

Imorgon: En ny vecka och nya tag, vi måste försöka baka lite inför loppans kalas på äger rum på lördagen, full huggning hela dagen tror jag!! Så i veckan måste vi ta oss tid till bakning.. Iaf det som går att frysa ner kan man ju "prebake" så man slipper stå på fredagskvällen och panikbaka alltihopa!!
Sen har jag även ett paket att hämta ut =P har haft det i en vecka men varje gång jag vart ut så har jag totalt glömt bort att hämta ut det =P haha!! Tror att det är mina ansiktsprodukter.. Eller hoppas, för dom börjar ta slut här hemma :P
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag =)
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0