SaraIdaSofia! -

Mondaymorning!

Godmorgon!!

Jag och loppan har nyss vaknat och hunnit få i oss lite frukost :) Nu springer hon runt runt och busar :)
Idag blir en lugn dag, blev erbjuden att gå in och jobba men har ingen barnvakt idag, så imorgon blir det jobb istället!! =) Spännande.. Sisådär 1 år och 2 månader sen sist.. är bannemej en gnutta nervös kan jag lova =P Speciellt när dom har så sjukt mycket göra imorgon! Men de ska nog gå bra ändå, kan man ju hoppas iaf =P

Idag hade jag tänkt göra nå nytta när Svea ska sova.. Skulle behöva gå igenom några ställen som på senaste tiden blivit nån form av förvaringsställen när det egentligen inte ska vara så!
Sånt där tråkigt som man måste göra ibland.. Sen skulle jag också behöva gå igenom förrådet i vårat hem som verkligen blivit ett ställe för saker som man inte vet vars man ska he..
Förrådet är egentligen en väldigt liten tvättstuga och jag känner att jag vill ha upp våran tvättmaskin nu, men så måste jag ju tömma detta utrymme ockå..
Hur som haver. Så kul ska jag ha idag. wiihoo =P

Sen skulle jag behöva börja baka inför loppans 1årsdag men det är väl lika bra att vänta tills typ dagen innan annars finns de ju en risk att det är slut innan hennes kalas ens börjat =P

Nu ska jag gå och bygga lite med Svea!
Ha en toppen dag! Pussåkram


Kommentarer
Postat av: elin

Hej! Jo Nova hon växer så det knakar! :)

Skulle ju vara superkul om ni kom upp hit nån helg! Vi har inget speciellt för oss alls här framöver, vad vi vet nu ialla fall, förutom att vi ska fira bröllopsdag nu på lördag... Bara att hojta till om ni vill komma!

2011-08-22 @ 18:56:10
URL: http://eevieelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0