SaraIdaSofia! -

not so sweet sunday!!

Gokväll!!

Igår blidde det en sömntur på kvällen från sisådär 18-21.. Välbehövligt, sen blev de en film och lite mys för att sedan åka ut till tomterna och spela spel med Rebecca, Micke, Oskar och Annica.. Himla trevligt.. Jag fick äran att köra så dom andra förtärde alkohol i mängder medans jag höll mig till min trogna cola :P haha!!
Sen när klockan bidde sisådär 02,00 så åkte vi hemmåt.. Men icke hem, utan vi begav oss på efterfest i holmsund..
06,30 kom vi hem!! Skål för de =P
12,00 ringde väckaren och vi åkte ut och hämtade hem loppan, sedan plockade vi upp en Rebecca för lite dageneftermat i staden..

Sen har vi allihopa spenderat dagen hemma hos oss, himla trevligt.
Nu fick vi just besök av Rebecca och nu är de filmtajm och mys som gäller..
Sen när min man åker på jobbet så misstänker jag att sängen kallar väldigt fort =P Är inte den piggaste själen idag =P Men de bju jag på!! :)
Hoppas ni haft en bra helg! pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0