SaraIdaSofia! -

Off!!

Så var helgen nästan förbi, igår spenderade jag kvällen med fina Rebecca och det blidde lite middag och sedan lite alkoholfrittvin och sen en hel del skitsnack!! Himlarns trevligt!
Kvällen slutade inte förän halv tre och då kan jag meddela att jag var heelt slut =) Somnade som jag la ner huvudet på kudden =P Dock när jag vaknade imorse var jag fortfarande död.. Tack godegud så sov loppan till halv 11 =P

Nu har vi nyss kommit hem från att ha vart och kört min mor och far till Nolia och sedan svängde vi in på maxi och plockade ihop varsin sallad som vi nu smällt i oss :)
Nu blir det lite soffhäng innan vi ska bege oss till Obbola för att kika på lite fotboll :)
sen blir det myskväll ikväll med film! En bra dag med andra ord =)

Loppans 2:a tand är nu på väg upp, så hon behåller sin befattning "SS", för er som missat det så står det för "SurSvea" grinig se nanting =P haha!! Men lika charmig för det!! =)

Nu ska jag mysa med dotra! Hoppas ni haft en trevlig helg!
Pussåkram! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0