SaraIdaSofia! -

Oh my lord!

Har tillbringat ordagrant heela dagen i staden.. Vi har åkt runt på bilfirmor och kikat på massa fina bilar.. Tillslut fann vi också våran kärlek =) haha!!
Den är så himla fin att jag blir skogstokig :) det är en megane, årsmodell 2010 som gått sisådär 4000 mil, nya sommardäck å vinterdäck!! huur bra som helst!! Dessutom så har vi 2 års nybilsgaranti kvar på bilen :) Så förhoppningsvis kommer denna bil hålla betydligt längre än våra andra =)
Bild kommer väl så småningom!!

Hur som haver, nu är vi iaf hemma, eller jag och loppan iaf.. Älsklingen har åkt på jobbet och Sveis sover :)
själv så sitter jag i soffan och känner lugnet, skulle dock behöva städa upp lite här hemma då det ser ut som typ hej kom och hjälp mig =P Men jag vet bannemej inte om jag ids. Kanske låter det bli morgondagens pådrag =)

Imorgon är det onsdag och jag ska skjutsa min farfar så han kan göra några ärenden och sen är resterande av dagen oplanerad.. Sen på kvällskvisten så blir det träning :) Himla bra!!

Nu ska jag antingen ruttna i soffan eller städa!!
hoppas ni haft en bra dag =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0