SaraIdaSofia! -

Så mycket bättre!!

Just nu ligger jag i soffan, kollar på lite fotboll och datorn samtidigt =) Med andra ord så gör jag inget vettigt direkt.
Svea har somnat, även utan problem denna kväll =) Trots att det blev 2 sovstunder idag!! :) Skönt att hon har börjat somna i vettig tid så man kan få lite egentid såhär på kvällskvisten, de är ganska behövligt ibland =)
Dock blir ju morgonarna en aningens tidigare men de gör mig inget alls =) bara skönt att ta sig upp i bra tid.. Man hinner så mycket då!
Matchen idag mot Umeå södra slutade med vinst för våran del =) riktigt skönt att åka hem med 3 poäng!! Det behövdes kan jag lova =) Vilken kämpa match vi gjorde kan jag lova.. VI var helt klart värda seger!!
Nu taggar vi om till nästa match som är nästa helg.. Då satsar vi på yttligare 3 härliga points!! =)

Nu hade jag tänkt göra aaaboslut ingenting =) ska bädda ner mej ordentligt i soffan och kika på tv :)
Min man sover också eftersom han ska jobba inatt så det är lugnt och skönt här hemma ;) hahah!!
näe, skämtåsido ;)

Imorgon är det måndag och vi ska upp till staden och provköra bilen som vi kikat på!! kommer ju bli ännu mer kär kan jag tro, men vi har sagt att vi ska kika omrking ordentligt så att vi verkligen hittar en bra och vettig bil som vi vill ha och förhoppningsvis en bil som håller lite längre än våra tidigare bilar gjort.. Därför tittar vi på bilar som är lite nyare och inte gått så himla långt..
Men det blir nog bra tillslut =)
Näe nu ska jag ta ett glas cola, bädda ner mej i soffan och kika på tv och bara slappa :)
Hoppas ni haft en lika bra helg som jag!!
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0