SaraIdaSofia! -

Saturday!

Godmorgon!!
Vaknade en aningens trött imorse när Svea fick för sig att vakna sisådär vid 7, men det gick ju bra det med :)
Nu är det full rulle här hemma och själv känner jag att jag gärna kunde ta 1/3 energi av loppan.. Sjukt vad energi man kan ha :) hennes energi skulle ju utan tvekan räcka till 4 vuxna :P

Idag ska vi åka och kolla på lite bilar, hittade en väääldigt fin bil igår som jag nästan blev lite in loveee with!! Så den blir det att provköra idag bla.
Bra pris också för den delen, ja jag kommer då inte på nå negativt med den om jag ska vara ärlig. Sen är de perfekt att den är bara några år gammal och bara gått 9000 mil, då borde den ju hålla ett tag iaf!! Sen om man köper via företag så har du ju 6 månaders garanti trots att den är begad..

Annars är dagen oplanerad. Vi får se vad som sker.. Förmodligen så åker vi och hälsar på min farfar som ligger på sjukan, om han inte har fått komma hem redan =)
Nu ska jag busa med loppan innan vi ska bege oss till stan!!
Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0