SaraIdaSofia! -

Soo off record!

Godmorgon!!

Idag är en sån där skit dag då man känner sig så jävla off och inte värd ett öre. Ja, men jag antar att sådana dagar behövs så att man ska kunna uppskatta dom andra dagarna, eller nått!! = Jag försöker vara realistisk och övertala mig själv att det blir bättre.
Hur som haver, på förmiddagen så har jag kört min farfar på några ärenden och nu har jag just kommit hem.
Bilen är fortfarande lika fin som vanligt och jag har ju faktiskt tagit en bild som jag tänkte visa er..

Idag blir det inte många knop gjorda. Skulle verkligen behöva städa men eftersom det är en skitdag så vette fan om jag ids.. Det kan bannemej få se ut som hejkomochhjälp mig för jag bryr mig inte =P Har jag tur så kanske min man tar tag i det så att jag slipper! Återstår att se.. Näe men serri, kan någon vänlig själ skicka mej en låda med gott humör och lite lyckokakor så skulle jag bli väldigt glad!! Tack på förhand!



Dock måste jag meddela att den är snyggare i verkligheten!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0