SaraIdaSofia! -

Sweet summer!

Gokväll!!

Vi har invigt vardagen och det känns ju inte så himla kul =P Såå mycket mysigare att vara lediga tillsammans ju =P
men men de är ändå skönt att Alex jobbar nätter för då ger de oss hela dagarna ihop ändå =) Å så får han sova en stund på morgonen och en stund på kvällen! Funkar ju hur bra som helst =)
Tur att någon av oss är duktiga och drar in lite cash iaf ;)

Jag och loppan började dagen med att åka ut till min mor som fortfarande har semester och hälsa på, där bjöds de på gofrulle, massa goaa frukter och grekisk yoghurt å givetvis en, tu tre koppar kaffe och sen massa mys! Svea badade och vi busade hela förmiddagen lång =) Inte dumt. Tur att jag har en sån bra mor! <3

Sen åkte vi hem och väckte en Alexander och så begav vi oss till Obbola en sväng och hälsade på.. Svea tog en powernap och vi hann ligga i solen och njuta lite =) Sen blidde det en sväng upp till Maxi för att handla veckans mat. Inte sådär superkul, men jag hittade lite kul iaf, sisådär en kofta, två linnen och värsta super deon =) Aldrig fel!

Jag och Sveis har just vart på en liten promenad och samlat kottar och när vi nu kom hem så svepte hon en vällingflaska och somnade som en stock =P Så nu hade jag tänkt hoppa in i duschen för att sedan bänka mej framför tv'n å se The contractor.. Har ingen aning om va de är för film men de är den enda filmen som visas ikväll =P haha!! Men de blir nog bra de!!
Hoppas ni haft en bra dag! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0