SaraIdaSofia! -

Sweet!

Helgen är nu praktiskt taget slut och de känns ju sådär må ja säga.. inte bra inte bra.
Helgerna blir så kort när Alex måste jobba natten till Lördag också. tur det snart är helg igen :)
Idag har vi vart och kikat på Obbola som spelat match, dock blev de förlust.. Inte bra!
Jag har även vart duktig och rört lite på fläsket idag, 1 mil på inlines blev de för min del..
Bättre än inget iaf =P haha!! Kul men ändå jobbigt om man åker fort :) haha!!
Dock ser jag nog ut som bambi på hal is när jag flyger fram!
Så kan de gå när inte haspen är på!
Sen har jag och loppan också hunnit vara och hälsa på min farmor och farfar =)
Där fick vi med oss färska blåbär så kanske att jag måste ta tag i dom imorgon och baka en blåbärs paj =)
Sen fick vi även en lott som vi vann två nya lotter på! Katjing..

Nu har min man begett sej på jobbet igen och jag hade tänkt bädda ner mej i soffan och se en film som jag hyrt, nämligen no strings attached.. Den kommer garanterat vara superb. i just know it =)
Sovgott kära ni! Pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0