SaraIdaSofia! -

Tjollahopp!!

Gokväll!!
Blev en lugn och skön träning ikväll :) behagligt!!
Nu är jag hemma och min man ska strax åka på jobbet och loppan sover :)
Själv så hade jag tänkt chocka och krypa isäng just precis snart.. Ska banne mej inte vara vaken en sekund över 23 =) känns skönt att gå isäng i bra tid för ovanlighetens skull.. Annars har jag ju en tendens att vara vaken till tidigast 1 och det är ju inge bra när man ska upp med tuppen..
Mina förhoppningar är så att imorgon när loppan vaknar är jag huur pigg och alert som helst!!
Sen vid halv 11 så ska jag jobba. Jag kan ju inte säga att jag inte är nervös.. Det är helt nytt för mig och jag kommer förmodligen vara galet lost :P
Men men så kan det gå... Spännande ska det bli!! Som tur är behöver jag inte chocka på med 8 timmar utan börjar starkt på sköna 4 timmar =) inte fel.. Ganska lagom när man vart ledig i över 1 år =P

Näe, bäst att börja göra mej i ordning för sängen.. Annars finns det en risk att jag inte tar mig isäng i bra tid och de vill vi ju inte!!
Hoppas ni haft en bra start på veckan!
Sovgott pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0