SaraIdaSofia! -

Underbara fredag!

Godmorgon!!
Har sovit hur bra som helst inatt, å Svea vaknade inte en enda gång från att ja la hon till imorse =) Så himla bra..
Dock vaknade hon när alex kom hem men de är för att han är lite klumpig =) haha!!
men hon somnade om och så väckte jag henne vid 8! slut på att ligge och snarka till 10 här =P
Sen så hade jag tänkt pröva idag att ta bort en sovstund helt. Så nu får hon vara vaken fram till lunch och sen får hon sova och sen får jag försöka hålla henne vaken till ikväll och på så vis hoppas jag att hon ska börja somna lite tidigare på kvällarna.. Återstår dock att se om jag klarar av att hålla henne vaken nu från 8-12,30 å sen från efter sovstunden tills det är nattinatt. Men jag tror att det ska gå bra. Jag får helt enkelt aktivera henne hela tiden =P haha! ska bli spännande och se hur detta går!! Återkommer i ärendet. En förhoppning är också att när hon då sover efter lunch så blir det en längre sovstund.. Kanske hon rent utav sover 2 timmar!? Istället för dom 40 min hon brukar sova lite här å där!!

Nu ska jag ta och koka lite kaffe och sen ska jag busa med Svea, får se vad som händer idag. Kanske ska vi ta oss en prommenix till någon lekpark såhär på förmiddagen, solen är ju framme lixom så det känns ju sisådär och vara inne nu när det vart inneväder bra länge =) Underbart ju!!!
ha en kanon dag! pussåkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0