SaraIdaSofia! -

underbara Lördag!

Goddag!!

Lördag, å ikväll är vi barnfria och ska rå om varandra =) Så himla mysigt!! Blir massa mys och gott att äta. Inte dumt.. Sådana kvällar behövs dom med!! Loppan tillbringar kvällen hos sin mormor och morfar och det mår ju inte hon dåligt av =P Bli bortskämd hela kvällen lång =P Lyx för henne!

Nyss hemkommen från match, gick inte så himla bra.. Förlust med andra ord.. Men men bara att bita i och fortsätta kämpa för vi kan ju om vi vill!! Måste bara ha en bättre inställning kan jag tycka.
Men men så kan det gå!!

Kan upplysa er om att min man var så gullig imorse, han väckte mig och Svea vid halv 9 och då hade han dukat fram gofrukost :) Så de blev en mysig frulle för 3 med andra ord.. Å det tackar man ju inte nej till, så vi klev glatt upp, å Svea är ALLTID så himla söt å glad på morgonen, hon vill pussas och kramas och prata i massor!! Sådana saker kan göra att man blir extra glad hela dagen, så idag är jag glad :) Tack älskling!!

Nu har vi halvdött i soffan och kikar på lite fotboll, ska strax slänga mig i duschen innan kvällen ska planeras :)
Hoppas ni har en bra helg!! Pussåkraam <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0