SaraIdaSofia! -

Wooopwoop!! +update

Gokväll!!
Idag har vart en lugn och skön dag, blev en repa till staden för att provköra våran eventuellt nya bil och hälsa på min farfar som ligger på sjukan och sen en sväng förbi mor och far! Himla trevligt!! Dock hade bilfirman stängt idag så vi får åka dit på måndag istället :)
Sen hann vi också åka förbi Obbola en sväng och hälsa på Bodil och Micke! Dom hade köpt halksockar åt loppan och hon fick även nya tuttar!! Vilken lyx!! :) Tusen tack!!

Nu är vi hemma och ska se hur kvällens läggande går.. Igår så la jag ner hon i sängen och sen fick hon somna av sig själv och det tog ändå inte så länge, 10min en kvart kanske.. Sen sov hon som en stock =) Riktigt skönt..
Idag har hon också bara fått sova 1 gång och nu är det läggdags igen och Alex har tagit på sig kvällens nattning =) Skönt med lite avlösning imellanåt.
Får se om det går lika bra idag :) Vi har ju fått kämpa för att hålla hon vaken tills nu så jag gissar att det kommer gå väldigt smidigt =) Hoppas kan man ju iaf!! 
Blir ju riktigt skönt om hon somnar nu så vi får en helkväll med massa mys =) Vi har köpt lite gotta och hyrt nya Irene Huss!! kommer bli awesome :)

Igår tillbringade jag kvällen med Rebecca, vi hyrde nån film men de blev ej så mycket kikande på den, den verkade inte så himla bra så vi snackade massa skit istället :) Sen efter att Alex har åkt på jobbet så får jag ett samtal av min man som lyder:
- Jag har aldrig vart så glad av att komma till jobbet
- Va?!
- JAG ÄR LEDIG, ses snart :)
Så Alex behövde inte jobba igår :)

Imorgon är det sandviksdagen och vi har även match på dagen till ära, vi möter Umeå södra.. Kom och hejja på oss klockan 13,00 och kolla in allt spännande som händer där imorgon =)
Nu ska jag plocka undan lite medans Alexander lägger Svea :)

Pussåkram!!

Update: sisådär 20min senare så sover loppan och vi kan inleda en riktig myskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0