SaraIdaSofia! -

2011-12-19

Dagens jobb är avklarat, eller nästan, har jobbmöte klockan 15,30 men sen så ;P
Jag har iaf slutat och är på hemmaplan, ska strax åka och hämta poppran för att sedan hitta på något bus, min man har gjort en "tidig" morgon och är uppe redan, så vi följes å hämta vårat lilla hjärta! =)

Ikväll då, träning eller inte träning, det är frågan.. haha! Ja vi ser väl hur det blir, förmodligen far jag ut självers och joggar en vända! =P
Verkar som att dom andra från mitt lag ska göra likadant och jag har då inte tänkt bege mej på fysträning med herrarna själv.. Sådeså!

Förövrigt så är jag himla gladers att detta gick vägen, ni som vet, ni vet dom andra får vara glatt ovetande ;D haha!! Men de känns så himla bra att det blev såhär :)
Nu är min man nyduschad och ren så nu kan vi åka och hämta Sveis :)
Ha en bra dag!
pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0