SaraIdaSofia! -

6 dagar till jul!?

Gokväll!!
Helgen är förbi å återigen har det gått med en himla fart!! Detta gillas inte, men snart är det ju lite julledigt så då kanske helgen inte känns så kort! Men det har helt klart vart en bra helg och gårdagens middag njuter jag ännu av :P
Sen så är känns de också helt galet att det är jul om sisådär 6 dagar, det regnar ute och är plusgrader!! Vars är jullkänslan!? Så länge man är inomhus har man ju lite känsla, om man drar ner persiennerna dvs :P
Så går ni förbi och det är fördraget i alla fönster så vet ni vad det beror på ;D

Svea sover, men hon har börjat sova lite halvkasst kan jag tycka, vaknar flera ggr per kväll och 1 gång per natt (oftast).. Sedan vid 6 tycker hon att det är morgon =P
förut sov hon från 7-8 till 8-9 utan att vakna en enda gång!!
Som tur är så somnar hon om bara man ger hon tutten, kan även tillägga oftast här också!
Får se om detta kanske bara är någon period hon går igenom då hon behöver extra närhet.
För när hon vaknar vill hon att man ska ligga och hålla om henne tills hon somnar om och håller man om för löst så tar hon ens hand och trycker den mot henne!

Nu då, jag och min man sitter och ser beck, sista vittnet och känner lugnet. Alexander ska strax åka på jobbet och då hade jag tänkt krypa isäng!
Pussåkraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0