SaraIdaSofia! -

Ajjabajja!!

Imorse var jag heelt magiskt trött... Dock hade jag ändå sovit relativt länge men jag kände mig galet hängig imorse, kanske börjar jag på att bli sjuk!? Min hals är ju faktiskt ganska ond :( Näe men förhoppningsvis är det bara en riktigt tröttelin dag och imorgon är allt finemang!

Nu har jag iaf nyss kommit hem från jobbet, gud vilken stressig dag det vart!! Skönt att jag slutade 1 kan jag tycka :)
Ska strax åka och hämta lillaloppan på dagis och sedan får vi se vad dagen bjuder på!
Kanske åker vi ut till min mor och far och lussar litegranna :)

Sen ikväll är det fotbollsträning, inte dumt!
Sen gissar jag att jag kommer däcka ganska omgående när jag kommer hem.

Näe nu ska jag gå en sväng med Turbo innan jag måste åka och hämta Sveis!
Hoppas ni har en fin lucia :)
Pussåkraaam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0