SaraIdaSofia! -

Alla borde vara tacksamma oftare och faktiskt ta sig tid att uppskatta det man har!

Typiskt, vi missade julkalendern idag också =P haha! Här hemma vaknade vi inte förän 9 idag, skönt med lite sovmorgon!! Loppan är betydligt bättre idag, hostan finns kvar men är inte lika "intensiv"
Nu ligger liten och sussar lite och jag har just satt mig i soffan med en kopp kaffe =)

Jag är så lycklig just nu, jag är så ofattbart tacksam för allt fint som finns i mitt liv!
Svea är det absolut bästa som hänt mig och varje gång jag ser på henne så känner jag hur hela jag bara ler!
Jag har en underbar man vid min sida som ställer upp för mig till 100% och som får mig att känna mig speciell, vi har ett hem och ett underbart liv med många nära och kära som alltid finns vid våran sida och just idag är jag extra tacksam för det fina livet för med sig :)


Idag är de fredag och det känns alltid lika bra, ikväll väntar massa mys och givetvis idol på tv'n =)
Sen kan jag också meddela att om ni försöker nå mig så blir det svårt, iaf just nu.. Svea har gömt min mobil någonstans och givetvis är den utan ström.. Men jag hoppas på att hitta den under dagen =P
Men är det något viktigt så kan ni ju slå en pling på Alexanders telefon!


Igår skippade vi städningen totalt så jag hade tänkt börja lite nu innna min man kliver upp, får väl se hur mycket jag hinner innan han eller loppan vaknar!
Trevlig helg! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0