SaraIdaSofia! -

Äntligen helg!

Gud så skönt de är med helg! Dock så jobbar min man ikväll men som tur är så är han långledig nästa :)
Nu har jag nyss kommit hem från jobbet som gick kanoners!
Svea är i staden med min mor och far och kommer väl hem så småningom ;P

Själv så håller jag på att rensa ur en byrå och snart ska jag ta herr snabeldrake på en sväng om!
Jag är även duktig och tvättar för fulla muggar

(vilket var väldigt behövligt när tvättkorg"arna" är ööööverfulla)

Ikväll blir det lugna gatan och lite förberedelser inför morgondagen :) Dock måste jag upp på maxi idag och det kändes mindre motiverande.. Bolaget är det som lockar minst ;P men men bara att gilla läget och göra de bäste av situationen :)

Sen kan jag också meddela er alla om att panelgardiner är något jag är så sjukt less på! Äntligen har jag hittat några fina ickepaneler att sätta upp i vardagsrummet och gud se bra de blev :)
Nu är det bara köket och Sveas rum som måste få sig en uppfräshning och bli av med dom där himla panelgardinerna..
Näe, dagens usch går klockrent åt panelgardiner. Smack!

Ha en toppen bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0