SaraIdaSofia! -

Äntligen tog vi tag i det!

Gokväll!!
Idag tog vi oss i kragen och åkte till staden för att inhandla några julklappar, vi fann några fina ena men måste upp imorgon igen för att köpa dom sista =) Men nu kan jag äntligen säga att vi visst har börjar köpa julklappar och jag känner mej en aning mindre stressad.. Dock så rekommenderar jag ej att åka till staden för att handla sisådär 4 dagar innan jul!! Speciellt inte med en stressad man och ett barm+barnvagn som handbagage ;P haha!! Näedå men de gick finemang!! lite mycke folk bara :P

Sen hittade jag även endel fynd till mig själv, ett par nya svarta jeans (likadana dom jag har) men dom jag har är en smula urblekta och sitter lite väl löst.. Så jag blev ju lite lycklig när jag fick lov att köpa två storlekar mindre än de jag har på dom nuvarande :) trodde det skulle räcka med en storlek mindre men icket :)
Så lite utav en mindre kick :) sen köpte jag även en "hoodie" och en stickad lång kofta!! Himla fint vare iaf :)

Så ikväll har jag ägnat mig åt julklappsinslagning, ack så mysigt :)
Imorgon blir det också att åka och inhandla lite extra till julmaten för vi har nämligen julbordsbjudning här hemma på torsdag =) Himla trevligt kommer de nog bli, hoppas jag iaf :)

Nu ska jag plocka undan lite här hemma och sen ska jag krypa isäng och ladda inför julklappshandling imorgon :)
Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0