SaraIdaSofia! -

Gokväll!!

Idag har vart en bra dag, fick sluta jobbet lite tidigare, vilket uppskattades för då hann jag hem och plocka undan lite innan loppan skulle hämtas! Sen ikväll så har vi vart på promenix, Svea åkte i pulkan och jag tror bannemej att vi drog hon runt hela holmsund och inte en tillstymmelse av lesshet fanns.. Hon satt glad och nöjd ända tills vi skulle gå in, då vart hon mindre glad! 
vi hann också med ett stopp på vägen hos min farmor och farfar och dom blir alltid så glada när vi kommer :)

Nu är vi iaf på hemmaplan, loppan somnade på en gång när vi la henne och nu hade vi tänkt hyra en film och mysa hela kvällen, eller iaf fram tills att darling ska åka och jobba!

Imorgon är det helg och på lördag så är nyår och jag och Rebecca har smidit lite planer idag inför nyår då dvs, tror det kommer bli toppen :)
Nu blir det filmmys!
Ha en bra kväll!
Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0