SaraIdaSofia! -

Ogilla!

jag ogillar när helgen lider mot sitt slut, helger är så himla bra och jag talar nog för alla när jag säger att helgen ALLTID rusar förbi för snabbt!!
Men men det är väl bara att gilla läget och inse att imorgon är det jobb som kallar!

Idag har vart en bra dag, har väl inte fått sådär övermycket gjort men endel har vi hunnit med och vi har även haft främmande av Tessan, Emil, Simon och My :) Himla trevligt!!

När det började bli dags för middag så försvann all ork och matlagning var inget alternativ, så istället fick det bli en fil-tallrik och en macka :P Loppan fick dock hennes favvo middag iform av spagetti och köttfärssås..
Nu har Alex däckat i soffan och jag har just lagt en trött Sveis! Nu sitter jag här framför tv'n med datorn i högsta hugg =P Nu blir det arga snickarn och sen ikväll är det ju beck :) Himlarns bra!
Kvällen är med andra ord spikad ;)

Imorgon blir det dagis för lillan och jag jobbar till 3, sen blir det någon form av träning iaf.. Funderar om jag ska gå på bodypump eller om jag bara ska fara ut och jogga.. Det får bli morgondagens bekymmer..
Sen kan jag också meddela att det bara är 13 dagar kvar till Julafon, helt galet..

jag var iaf ut till mami idag och fotade loppan i 2 olika outfits ;P Nämligen en liten pepparkaksgubbe och en liten julnisse :) Himlarns söt var hon då och jag hoppas att det blev några klockrena kort.. Men damen är inte så lätt fotograferad längre då hon vägrar sitta still och ständigt sliter av sig tomteluvan :P
Men håll tummarna, en bild kommer väl så småningom :)
Hoppas ni haft en bra helg! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0