SaraIdaSofia! -

Sådär dagen efter är inte alltid så rolig kan jag tycka!

Gokväll!!
julen är förbi och vi hade en sjukt mysig jul i sällskap med nära å kära, tomten kom på besök och de verkade som vi alla tre vart himla snälla i år också :)
Igår blev de lite galej, eller jag kanske inte ska säga lite.. Började här med Emma och Anna för att sedan rulla in mot olles, efter en tid på olles så förflyttade vi oss till Allstar, men där var så äckligt mycket folk så jag åkte därifrån och landande på Obbolapuben med Alex och Rebecca och massa andra goa människor..
Sedan när klockan blidde sisådär 2 så var jag rätt slut som artist men tydligen så skulle de styras efterfest och Tessan och Daniel.. vid 5-6 snåret imorse kom vi hem och då var jag HELT död..
Vid 12 fick vi hem loppan och Rebecca kom förbi, pizza på Alis och deghäng i soffan!!

Nudå, jag är fortfarande död och det känns väl lite som att ett tåg har kört över mig och sedan lagt in backen och backat över mej igen när jag redan ligger ner..
Med andra ord, man mår som man förtjänar!

Nu har jag just föreberett middagen och ikväll bjuds de på "plockmat" Lite olika grönsaker, hallomi och kött och potatisgratäng, till det man får sedan grilla sitt eget efter smak och tycke!
Jag tror det kommer bli kanongott!!
Hoppas ni haft en bra ledighet och imorgon väntar jobb för min del! Tjoohoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0