SaraIdaSofia! -

Sluut!

Godermorgon!!

Har sovit som en gud inatt, och nu när jag klev upp var jag totalt utvilad :) Inte dumt!
Min man han sover då än =P haha!!
Svea har ju tillbringat natten hos min mor och far och det är ganska skönt att få sova ut ordentligt någon gång!!
Dock saknar jag lillhjärtat och vill oftast åka och hämta henne direkt jag slår upp mina blå :P
Men nu hade jag tänkt dra en vals med herr snabeldrake och även herr mopp ska få sig en sväng om!
sen skulle jag behöva tvätta en tu tre maskiner men jag antar att eftersom jag inte har bokat någon tid så är de någon annan liten nisse som tvättar!


Eftersom fotbollen blev inställd idag så hade jag tänkt ta mig ut å jogga på egen hand!
dock just nu känns det väldigt jobbigt men de är väl bara att gilla läget skulle jag tro =P
Sen får vi se vad dagen bjuder på! Kanske blir det några visiter någonstans, men som sagt, de återstår att se!

Igår var iaf en bra kväll, middagen på eurasia satt där den skulle och det var väldigt gott!! Speciellt glassen och dom friterade bananerna ;D Tack tack! Sen när vi kom hem köpte vi el clássico på ppv, en riktigt rolig match som barcelona dominerade i!! Sen blev de någon film innan vi kröp isäng!

Näe nu ska jag sätta igång så vi kan fara och hämta Sveis någongång! 
Hoppas ni haft en trevlig helg! Pussåkram
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0