SaraIdaSofia! -

Snart helg!!

Imorgon är det fredag och jag längtar så till helgen, ska bli såå skönt =)
På fredagen är det ju Idol-finalen och givetvis visas denna tillställning på prollen, Inte dumt!

Loppan fortsätter sova lite halvknackigt, slog upp sina blå imorse vid 4 och det var inte så himla uppskattat av mig kan jag ju meddela, men vid 5 somnade hon äntligen om och vi fick dra upp hon ur sängen imorse när vi skulle på dagis och det var inte lika uppskattat av henne.

Nu har vi just kommit in från att ha vart ute och lekt lite i snön och nu har vi även hunnit äta lite mellis!! Nu sitter loppan på golvet och bygger med klossar och då passar jag på att snabbkika datorn litegranna :)

Ikväll blir det träning för hela slanten, CX Worx pass på storsjöhallen.. Dock är det inte förän 21,20 å då åker ju Alex på jobbet så då får Papi komma hit och se till så inte loppan vaknar men de funkar ju det med =)

Sen blir det hem fort och krypa isäng för jag är galet trött kan jag meddela!! Skulle nog förmodligen kunna gå och lägga mig nu och sova tills imorgon utan probs!! Men de går ju inte för sig =p

Nu ska jag bänka mej på golvet med Sveis och leka lite :)
Ha en bra dag! Pussåkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0