SaraIdaSofia! -

Tired!!

Idag är jag trött.. Trots att jag kom isäng i bra tid igår, inte okej!
Hur som haver så har vi vart upp en repa till staden efter jag slutat jobbet och Alex fyndade ett par skor och jag hittade mej ett par jeans och en foundation och ett puder, superduper kan jag tycka!
Nu är vi nyss hemkomna och jag har lutat mig tillbaka i soffan ett slag!
Ikväll blir en lugn kväll med inte så himla mycket gjort.. Skulle egentligen behöva tvätta å städa men jag hittar som inte motivationen, kanske ska anställa någon som städar här sisådär en gång i veckan, det skulle vara himla smidigt!!

Näe nu har jag inte så mycket mer att tillägga, förutom att middagen igår var oväntat god :)
Ha en bra kväll! Pussåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0