SaraIdaSofia! -

2011-02-01

1.a Februari idag, om 10 dagar påbörjar vi våran flytt!! Spännande må ja säga ;D
sen den 20 börjar vi bo där.. Blir nog hur bra som helst!!

Lite uppdate, gardinsökandet går åt fanders.. Hittar inte de jag söker efter, måste nog brädda mina vyer lite =P
Sen kan jag också meddela att jag fick se en musikvideo.. Jag hoppas innerligt att de är nån form av skämt.. Jag skämdes så jag höll på att dö, även fast jag inte känner nån i den så var den sjukt pinsam att ens se...
Det är nå tjejer från Umeå som gjort denna hemska video.. jag skulle då skämmas ihjäl...
Å tjejen kan ju inte ens sjunga?! Vars är världen på väg?


http://www.youtube.com/watch?v=Qa4kYVzlRAs


nu ska jag sussa godnatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0