SaraIdaSofia! -

Fredag!!

Godmorgon!!

Äntligen fredag!! ska bli så skönt med helg =)
Dock måste vi börja ta tag i gamla lägenheten i helgen, vilket känns drygt men de måste göras.. Så gör de ba =D

Sveas rum börjar äntligen att bli klart!! Vi möttes dock av lite motgångar där vi fick fixa och dona lite extra men nu är de bara listerna som ska kapas och sättas på plats =D Sen är de helt klart!! Riktigt skönt

Då är de bara och fortsätta med nästa sak =P Finns en heldel kvar att fixa, mycke småfix men ändå =P
Men samtdigt är de kul!! Man får de ju som man själv vill ha det och de är mysigt att dona och fixa på lite =)

Nu sitter jag och funderar på hur vi ska ha de här hemma, vars vi ska ha vad osv.. Kanske ska jag vara duktig och få upp nå hyllor och tavlor så det blir lite ordning, ska även få upp gardiner i lillans rum.
Men först ska jag se våra bästa år =D

Sen när älsklingen kliver upp ska jag springa över till solkusten och sola en liten stund, de är som ganska skönt.. Å sedan är fredagen igång :)
Hoppas ni får en bra helg!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0