SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Hallå där!!
Hoppas ni haft en trevlig helg för det har iaf jag =) Igår blev de middag och kvällen avslutades med Bio, Sanctum tror jag att den hette, den var iaf bra. 3D också. Dock så var det inga fräna effekter men men de gick bra ändå =) Idag har jag vart och tränatfotboll på morgonen och sen har jag även hunnit med att springa över till solkusten. Är så less på att vara blek nu, har inte solat på 15 månader ju så de va bannemej på tiden. =)
Nu sover alexander och Svea har just ätit middag och nu ligger hon och tjollrar på i sitt gym :)

Imorgon är de måndag, en ny vecka. Jag ska träna på morgonen med Linda och sen blir det en visit hos tandläkaren.. Huvva.. Inte motiverad.. Nästan så jag börjar känna mej lite sjuk och måste avboka tiden =P
haha!! näe men jag ska väl släpa min röv dit..tror jag iaf..
Kommer med uppdatering imorgon.. Hatar verkligen tandläkaren och imorgon ska jag borra för första gången.. usch!

Sen blir de mammagrupp och sen har jag inga större planer, blir nog en lugn hemmakväll. Kanske vi beger oss en repa till gamla lägenheten och fixar ett rum eller så =P Ska ju trots allt vara städad och klar den 28:e..
Näe nu ska jag busa lite med Sveis som sovit hos mormor och morfar inatt så hon har vart saknad.
Ha en mysig söndagskväll. PussPUss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0