SaraIdaSofia! -

Söndag!!

Hallå där!!

Helgen är slut och jag har haft en helt underbart bra helg!! Fredagen blev de middag hos Alex papi och sen fick han vara barnvakt medans jag, Alex, Viktor, Pernilla och Philip begav oss på fortet ;D haha!! Himla skoj hade vi kan jag lova ;D Hade till och med träningsvärk dagen efter =P

Sen lördag blev de gomiddag på Plaza och sen filmmys resterande tid av kvällen =)

Söndagen började jag sedan med fotbollsträning och sen fys begav mej sedan hemåt för att hämta upp mina älsklingar så vi kunde bege oss till Solskenet för att städa ur. Äntligen är de klart =)
Direkt efter det så åkte jag till Tessan och fick mej lite fika och kikade himla söta kläder =)
Sen när jag kom hem så hade min man vart och handlat på maxi och gjorde en riktig lyx middag, blev kyckling fylld med Fetaost och örter och potatisgratäng och en STOR sallad till det hela =) Himla mysigt och gott kan jag lova!!

Nu är jag på hemmaplan, lillan sover och Alexander har begett sej på jobbet =)
Jag har packat upp miljoner kartonger (känns de som) men lika förblånat så finns de säkert lika många kvar, är detta ett evighets göra som typ aldrig tar slut?? Bra fråga skulle ja säga =P

Nu hade jag iaf tänkt krypa isäng så jag är utvilad imorgon!!! För imorrn är de busy day!! Börjar morgonen med att åka på gymmet och förbränna lite fett med Linda för att sedan åka till Solskenet så dom kan besikta lägenheten, sen hem och göra mej i ordning för mammagrupp!! Efter mammagruppen så hinner jag typ bara hem å duscha för att sedan åka och träna lite fotboll.. Sen är dagen slut!!
Kan som tycka att dygnet kunde få ha dubbelt så många timmar, tänk va effektiv man skulle vara då :D

Näe nu rinner klockan iväg!!!
Sovgott!! Pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0