SaraIdaSofia! -

Tisdag!!

gokväll!!!

Började morgonen med ett pass på gymmet.. Dock var det galet jobbigt idag, gick verkligen huuur tungt som helst.. Inte skojj.. Men men efteråt kändes de bra iaf =P
Sen har vi donat lite i lägenheten, både gamla och nya. Våra hyresvärdar har vart förbi med ny duschslang osv och även en elektriker har vart här och donat i något.. Förhoppningsvis får vi nyckel till varmgaraget innan veckan är slut och sen ska vi även få tillgång till ett stort och fint förråd!! Not bad =)
Kvällen gick sedan vidare när jag fick besök av Viktor och Pernilla, Alex låg dock och sov men de gick ju bra ändå.. Blev lite kaffe och skitsnack och sedan begav jag mej på fotbollsmöte =)

Nu har min man åkt på jobbet och lillan sussar så sött =) Ja ska också strax krypa isäng, ska bara snabbkolla lite på navy innan!! =P Galet gamla avsnitt men ack så bra ändå =)
Imorgon blir det till att försöka packa upp lite och få ännu mer ordning i nya lägenheten, ev skulle min man låna hem jobb bilen så vi kan köra över de sista hit till nya.. Sen är de bara städningen kvar utav gamla, eller bara å bara =P Det lär ju ta sin tid de också!!
Näe nu måste jag se navy..
Sovgott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0