SaraIdaSofia! -

Tisdag!!

Gokväll!!!

Idag har vart en hektiskt dag, började dagen med att träffa en läkare som opererade min tå.. Så nu ska den snart bli återställd, himla bra må ja säga!! Sen efter det så begav jag midd till she för att skriva in mej på cambridge.. Dock när jag kom dit insåg jag att jag hade inte tid förän halv två, inta halv tolv.. Men de låter ju ganska lika om jag får säga de själv!!
Så i väntan på att två timmar skulle passera så begav jag mej och hälsa på papi på hans jobb.. Sen tillbaka till she.. Efter det så begav jag mej mot kära holmsund och till Tessan.. Där bjöds de på kaffe och lite skitsnack =) Inte illa!!
Sen kom jag hem å då for vi till lägenheten med lite grejor och sen vidare till Obbola för att hämta Philip.. Nu har Alex och Philip åkt till Bygdeå för att philip måste köpa en ny bil eftersom hans blev stulen och krockad i helgen.. jippiee!!

så nu sitter jag och Sveis och kikar lite på tv, ska snart äta min middag = soppa.. Jippie igen =P
Imorgon har jag inga planer.. Ska bli skönt, är helt slut efter idag =P haha!!
Näe nu verkar lillan vilja ha lite uppmärksamhet!
Ha de bra. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0