SaraIdaSofia! -

2011-01-01

Men gomorgon dårå!

Jag och sveis har haft en ordentlig sovmorgon. Tror inte jag törs berätta hur länge vi låg och myste/halvsov.
Nej de törs jag inte :) Det får förbli en hemmlis ;D Inte ens Alex vet för han har hunnit vara ute och ränna på morgonkvisten. haha
Idag blir en lugn dag, alexander står nu och lagar lite lunch, parisare med bröd blir de minsann. Mums!
Sen tror jag att vi ska bädda ner oss i soffan och bara slappa, hade tänkt vara duktig och baka ett mummsit lantbröd men lite slö är jag idag trots allt, även fast gårdagen blev lugn, så vi får se om ja ids helt enkelt..
Tråkigt bara att det var så lamt med raketer i holmsund igår. skärpning där!

Nu ska jag gå och busa med Svea och invänta lunchen!
Pussåkram




Gott Nytt 2011!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0